Frakt og levering

Barnas Hus er ansvarlig for leveransen som sendes til deg. I det pakken er levert, har du selv ansvaret. Vi samarbeider med Bring/Posten og tilbyr følgende leveringsmetoder:

Utleveringssted (Posten Klimanøytral Servicepakke)

  • Pakker levert med Posten til postkontor, pakkeboks eller Post i Butikk.

  • Gratis frakt på ordre over kr. 1000,- ink. mva.

  • Pris: kr. 79,- på ordre under kr. 1001,- ink. mva.

  • Du får hentemelding på sms, e-post eller i Posten sin app.

  • Hentefristen på pakker som hentes på Post i Butikk er 7 dager. Du kan kostnadsfritt via Posten-Appen eller via sms be om forlenget hentefrist fra 7 til 14 dager.

Hjemlevering - På Døren

  • Pakker levert hjem med Posten.

  • Pris: kr. 179,- ink. mva.

  • Posten leverer pakken hjem på kveldstid mellom kl. 17-21 i byer og tettsteder, og mellom 08-17 til øvrige steder (avhengig av ditt postnummer). Du får beskjed om forventet utleveringsdag i god tid, med sporingslenke på SMS eller e-post. Via sporingslenken kan du endre utleveringsdag. Tidspunkter kan endres i høysesong.

  • I byer og tettsteder du få informasjon om estimert leveringstidspunkt innenfor et timesintervall.

  • Du kan også gi Posten fullmakt til å sette igjen pakken ved døren eller på angitt sted, og vil da få en bekreftelse når dette er gjort.

  • Dersom pakken ikke kan leveres, blir den sendt til din lokale Post i Butikk.

Husk at vi også tilbyr Klikk & Hent i alle våre 28 butikker.

Merk: vi sender foreløpig ikke pakker til Svalbard/Jan Mayen.

Uavhentede pakker

Pakker som ikke hentes innen fristen blir sendt tilbake til oss og det påløper et gebyr på kr. 200,-. Gebyret dekker delvis den kostnaden vi har for returfrakten og håndteringen av returer.

Retur

Hvis du ønsker å returnere en vare kjøpt i nettbutikken så kan du gjøre dette gratis i en av våre fysiske butikker. Har du ikke mulighet for å returnere varen i en av våre butikker kan du lese mer om retur her: Retur og reklamasjon hos Barnas Hus | Barnashus.no